شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران به ۱۱ هزار و ۷۳۴ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۷ هزار و ۵۹۶ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۰ هزار و ۱۱۰ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، منو اتیلن گلایکول، منومر وینیل استات ، استایرن منومرو اسیدترفتالیک با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با ۳۳۰ تن عرضه ۱۴۱۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۲۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۵۳۴ تومان رقم خورد.

همچنین منواتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید هم با ۵۰۶ تن عرضه ۷۹۲ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین قیمت ۲ هزار و ۴۳۱ تومان مورد معامله قرار گرفت.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون نیز با نرخ پایه یعنی ۲ هزار و ۴۲۶ تومان خریداری شد، در همین حال منواتیلن گلایکول فرسا شیمی با ۱۱۰ تن عرضه ۳۵۲ تن تقاضا داشت و با میانگین نرخ ۲ هزار و ۴۴۸ تومان معامله شد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم ۵۵۰ تن عرضه و ۲۵۴۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۴ تومان رقم خورد.

کریستال ملمین پتروشیمی خراسان هم با نرخ پایه ۴ هزار و ۸۷۰ تومان و حجم ۱۹۵ تومان مورد معامله قرار گرفت.

استایرن منومر پتروشیمی پارس هم با ۴۵۱۲ تن عرضه ۸۹۲۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۹۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۵۲ تومان رقم خورد.

همچنین اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم که به صورت سلف و با حجم ۲۰۰ تن عرضه شد به میزان ۳۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۶۰۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۲۴ تومان بود.

در همین حال اسیداستیک پتروشیمی فن آوران، زایلین مخلوط وبنزن پتروشیمی بندرامام، دی اتیل هگزانول سلف پتروشیمی شازند و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها